בניית פרטית בצפון – חוויה עיצובית ייחודית

בשנים האחרונות לא מעט ישראלים החליטו לעזוב את המרכז ולהקים את בית החלומות המעוצב שלהם ושלהן דווקא בצפון, הסיבה העיקרית לכך היא איכות החיים הגבוהה שניתן לקבל תוך ניצול טוב יותר של התקציב הזמין לבנייה. בפועל בנייה פרטית במרכז הפכה להיות בלתי מושגת אפילו למשפחות עמידות עם הכנסה גבוהה בגלל העלויות הגבוהות, דווקא בצפון ישנן הזדמנויות מעולות. זו הזדמנות לשדרג את רמת החיים המשפחתית ולהנות מתכנון אישי ועיצוב אישי בהתאמה מלאה עבורכם.

איך בוחרים סגנון עיצובי לבית החדש?

בחירת סגנון העיצוב צריכה להישען קודם כל על ההעדפות שלכם, אך גם להיות בחיבור ובהתאמה לסביבה שבה מתוכנן הבית החדש. שיקולי אקלים, רוחות, קרקע וצמחיה כולם משחקים תפקיד במארג של העיצוב והתכנון של הבנייה. זה השלב הנכון ביותר להתייעץ עם בעל מקצוע ולשמוע את הדגשים החשובים, את הנקודות שיש להקפיד עליהן, ואת התובנות שרק אדריכל ומעצב פנים שביצע פרויקטים באזור הצפון יוכל לתת.

מאפייני הבנייה הפרטית בצפון

כאשר מסתכלים על בנייה פרטית בצפון ניתן לראות הבדלים משמעותיים בין התפיסות העיצוביות – בין מרכז הארץ לבין הצפון. אם במרכז ובשרון העיצוב מתמקד בפנים הדירה בגלל הסביבה האורבנית שנמצאת בחוץ, אז בצפון המצב הוא הפוך, כלומר עיצוב הפנים יהיה ממוקד כלפי החוץ. השאיפה היא לתת לחללי המגורים הזדמנות להשתלב יחד עם הנוף. כאשר עיצוב הפנים מוצלח אפשר לראות חיבור מדהים עם הטבע והסביבה הצפונית. אלמנט נוסף שאפשר לראות בצפון הוא קרבה למקורות מים טבעיים. לכן בבתים פרטיים רבים בצפון ישנם אלמנטים שמשתמשים במים כגון מזרקות ושימוש בחלוקי נחל. הדבר גם משפיע על הסגנון העיצובי – ישנה נטייה להשתמש בצבעים שמשתלבים עם הסביבה ויוצרים הרמוניה עיצובית.

נקודה נוספת שראוי להזכיר בנוגע לבנייה הפרטית בצפון היא ההתאמה למזג האוויר, היות שמדובר בבנייה פרטית המבנה חשוף יותר לפגעי מזג אוויר קיצוניים, ולכן ישנה יותר חשיבות רבה לאיכות הבנייה והחומרים שבהם משתמשים. תפקידם של האדריכל והמעצב הוא לספק לבית חזות נאה וטבעית תוך כדי שימוש בחומרים שלא יפגעו בחיבור שלו עם הטבע והסביבה. בימינו, גם כאשר משתמשים בחומרים מלאכותיים לעיצוב, ישנה חשיבות לכך שהם לא יזהמו או יפגעו בסביבה הטבעית.

למעצבים בצפון הארץ ישנה נטייה להשתמש בחומרי גלם טבעיים בתהליך העיצוב, ניתן להשתמש בהם למרפסת הנוף או חיפוי הבית. במקרים רבים משתמשים בעץ טבעי, כזה שניתן לראות כאשר מסתכלים אל העצים הנשקפים מהחלון. כמו כן חלק מהתפיסה העיצובית בצפון מדברת על כך שצריך להנות מהיתרונות של הבית בכל יום, לכן אפשר לראות מרפסות מושקעות ובריכות שחייה מעוצבות במרבית הבתים.

איך בוחרים את אנשי המקצוע הנכונים?

בנייה פרטית בישראל דורשת לא מעט משאבים, ולכן חשוב מאוד לבחור בעלי מקצוע אשר יודעים למנף ולמקסם את המשאבים הזמינים לפרויקט כדי להעניק לכם את איכות החיים הטובה ביותר. הניסיון של בעלי המקצוע מהווה מכפיל כוח משמעותי ומרכזי כדי לייצר עבורכם את הטוב ביותר ובתקציב המתוכנן. לרוב בחירה של אדריכל שהוא גם מעצב פנים, מאפשרת ביצוע כמה שיותר מקיף, יעיל, ובראייה כוללת של הבנייה, ובדרך כלל לאותו איש מקצוע יש את כל המגוון של הצוות תחתיו – כך קבלנים, מפקחים, נגרים, אנשי אלומיניום, זגגים, מהנדסים ועוד – כדי לוודא שכל התהליך מנוהל ומטופל בצורה הטובה ביותר.

רק על ידי הפעלה של איש מקצוע מנוסה, ניתן להעריך ולאמוד את עלויות בניית הבית הפרטי, וכמובן שצריך להיערך גם לתרחישים שעלולים לייקר את הבנייה מראש ובהתייעצות עם האדריכל.
כאשר מסתכלים על התמונה הכוללת מדובר בהשקעה משתלמת – המבטיחה לכם ולמשפחתכם נכס פרטי מדהים ומעוצב – שערכו יעלה במהלך השנים.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.